Sleepwalking

Ja jag brukar ha förmågan att prata å ibland gå i sömnen... När jag göra all dom här grejerna så ä jag i ett stadie där jag varken ä vaken eller sover.. nånstans mitt emellan! En natt gick jag tex ut i köket å hämtade en bunke å ställde under Örjans nattduksbord, för att jag drömde att han hade spilt ut ett klas vatten. Meningen va då att vattnet skulle droppa ner i bunken ist för på golvet...

Å igår natt så drömde jag att d satt en tjej på kanten av min sida av sängen, helt genom blöt å satt å grät å skakade. Kommer ihåg att jag rusade ut i badrummet för att hämta en handuk. Men när jag stod där så vaknade jag till å tänkte, men va fan hon va ju inte riktig så skit samma. Tyckte att d va lite läskigt, för jag har aldrig sett den tjejen förut. Mörkhårig tjej mä page... Kanske ser spöken!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0