Shopping

Igår så åkte Örjan å jag ut till Ikano, egentligen skulle vi köpa lite julpynt.  Öjan har ju absolut inget sånt.. Så jag tyckte att vi skulle köpa lite för att få lite julstämning hemma. Jo jag vet d ä 2 månader kvar, hade inte tänkt å sätta upp d än asså!

Men nåt julpynt blev d inte, vi handlade kläder ist. =) Man behöver förnya garderoben ibland. 

Inne på MQ så skulle både Örjan å jag prova kläder å några provhytter bort så stod d ett annat par. Killen tjatade som fan på tjejen att hon skulle gå å hämta nån personal som kunde hjälpa honom å nåla upp hans byxor. Men tjejen försökte hela tiden slingra sig ur, å till slut blev kille arg. "Men gå å hämta nån nu!!" Å då sa tjejen mä världens bredaste östgötska "Vad ska jag säga då?" Hörde direkt vem d va då, hon i Bonde söker fru förra året, som tjöt så jävla mycke över Andreas. "Dom hånglade.." Ha ha! Hon har nog inte haft d lätt efter Bonde söker fru, efter att ha skämt ut sig själv inför hela svenska folket. Men nu har hon ju tydligen hittat en karl iaf. D va väl d som va hela meningen...Grattis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0