Lugn helg

Oj oj oj.. D här ä första helgen som jag inte vart ute på krogen på ja jag minns inte senaste gången jag hade en lugn helg faktiskt! Jag tyckte att d va riktigt skönt, annars brukar man bli rastlös framåt lördagskvällen, men inte den här gången!

Pappa fyllde år i lördags, skulle dit på kvällen men vi åkte ut till Grebo runt 12 ist, då slapp vi ju laga mat å så tog vi en lite promenad. Va ju så himla fint väder! På kvällen kom farmor å farfar, Kejj, Helene å Joel. Farfar va nog virrigare än vanligt å tyckte att jag absolut inte fick gå ner i vikt?? För att jag då skulle försvinna?? Ehh! Vet inte riktigt vart han har fått att jag har gått ner i vikt ifrån, känner mig större än vanligt! Men tänk om d hade vart farfar som styrde modevärlden, då skulle jag vara perfekt. Ha ha ha! Man kan ju alltid drömma=)

Fick iaf smörgåstårta sååå gott!! Till efterrätt blev d kladdkaka, tyckte nog farfar va bra så jag gödde mig lite=)
Kan ju säga att Örjan å jag rullade hem.

På söndagen åkte jag å Örjan till hans mamma, hon såg efter lilla Frida å då passade vi på å åka dit å hälsa på. Finns nog ingen sötare unge.. Åhh! Längtar tills hon blir lite äldre så att jag å Örjan kan få va barnvakter. Va så mysigt, vi satt på golvet å underhöll henne, sen satte jag henne i mitt knä så började hon bli trött å la huvudet mot bröstet... Åhh!! Sötnos...




Kommentarer
Postat av: Clara

naawwwehhh, tickar den biologiska klockan lite eller? hihi :)

2007-10-24 @ 00:16:47
URL: http://noggerblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0