Fredags morgon..

Jaha vaknade ännu en fredag, tidigt tidigt..! Upp klockan 6, dax å gå till ett av mina jobb d tråkigaste, nämligen städjobbet. Såg ok ut på kontoret så behövdes inte göras så mycke förutom toaletterna. Så stod å skurade toaletter samtidigt som jag lyssnade på Adam & Gry, ända anledningen till att jag står ut å gå upp så tidigt på morgonen. Förstår inte varför män inte kan träffa toaletten??

Efter städningen gick jag till Meddo å solade 20 min, lite lagom annars somnar man! =(

D va riktigt kallt imorse å blåste som fan. Men kände ändå att jag va tvungen å ta en promenad runt stångån, sprang lite oxå så jag inte mitt schema skulle spricka. För alla vet ju vad som händer halv 9... Då börjar ju Star Trek! Min dag blir förstörd om jag inte får min dagliga dos..  Kanske lite weird, men va fan!!

Frukost å Star Trek... Fiiint!

Tog ett litet vil efter frukosten oxå, busigt! Vaknade läste aftonbladet, kolla bloggen...  mer tv...
Hörde efter med Örjan om han skulle åka nånstans  käka lunch, å d skulle han så han kom å hämtade upp mig så åkte vi till Rejmes å käkade.. Å nu ligger jag här i soffan å väntar på att man ska få börja jobba. Börjar klockan 2 å jobbar till 7. Ingen rolig tid men va fan!

Blir en lugn helg oxå, har inga pengar. 47 kr, wohoo!!

Men trevlig helg på er iaf!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0