Tårtor å bakelser..

D har blivit ganska mycke mä sötsaker för mig den senaste tiden. Brukar inte va så mycke för d annars, men kan ju va gott ibland..

Annelie hade tex köpt dom här söta spökena till oss i helgen..   

Å igår va d ju Gustaf Adolf dagen, köpte jag två sånna bakeler till Örjan å mig. Å så gick jag förbi MQ en sväng innan jag gick hem å köpte ett par ashöga byxor å en tröja/klännig... Kunde inte låta bli när d va halva priset! Jobbigt å krångla runt mä 2 bakelser samtidigt som man ska prova kläder. Men d va värt 

Smaskade i oss bakelsen samtidigt som vi kollad på The departed, asbra film!!
 Men tror dom hade kvar lite orange marsipan sen halloween för ska dom inte va vita??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0