Bio, middag å barngeni..

Jaha då har ännu en helg passerat, känns som d ända jag skriver i bloggen handlar om vad jga gör i helgerna. Iofs händer d nått kul i mitt liv så händer d oftast i helgerna, ganska logiskt! I tidigare blogginlägg skrev jag ju att på fredagen skulle jag tvätta å dricka rödvin. Blev inget rödvin, följde mä Buffy å Petting på bio ist. Vi såg "The heartbreak kid", helt ok film å gå å kolla på en fredagskväll när man inte orkar tänka så himla mycke! Drack dock alldeles för mycke läsk å åt alldeles för mycke popcorn. Undrar om detta kan va anledningen till att jag kände mig bakis på lördagen?? Kan man bli sockerbakis?? Ha ha! Skumt va d iaf!

Jobbade på lördagen å hade en massa å göra hela tiden, hur kul som helst! PÅ kvällen så hade Petting bjudit hem alla brudar på middag. Lite mer avancerad än mina dåliga pajer. Fick ugnsbakad potatis å morötter mä en massa vitlök å nån kycklinggrej i ugnen. ha?? Till efterrätt blev d citronfromage mä hallon. Mm mm mm... Till detta serverades d vin. Känns som att jag måste ligga i som fan för att slå detta nästa gång jag bjuder på middag.. Ha ha ha! Sedan spelade vi barngeni, hmm jo d ä sant. Från 11-14 år, vissa frågor va pinsamt lätta som tex vad man ska göra om ett par skridskor bli slöa? Ehh.. Medans andra va hur svåra som helst, vi ä nog inte så brighta ändå! Men kul va d iaf! Petting å jag fortsatte mot Platens senare, å hade d jättetrevligt.

På söndagen jobbade jag oxå, hatar å jobba på söndagar d händer ingenting! Men lätt förtjänta cash.

Snart ä d helg igen!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0