Ny vecka!

Ja då va d en ny vecka igen... Tiden går så himla fort! Å d känns som jag har en massa å göra hela tiden!
Helgen har vart bra.. Utgång mä brudarna i lördags va ju skojj förutom att d inte finns nånstans å gå om man ä 21! Vad ska man göra om man inte vill gå till Plaza lr Gulan mä alla nyblivna 18åringar.. Å för ung för å komma in på Harrys, Bk lr Blue heaven?? Visst Blue heaven går ju å komma in på! Men ä helt anti till att d skulle va nåt fel på oss mellan 20-22 år! Sen Platens stängde så har vi ingenstanns att ta vägen! Längtar så tills d öppnar igen så man slipper oroa sig över vart man ska gå en lördagskväll! Eller när man fyller 23 då man kan gå vart man vill!

Åhh villka problem jag har! Ha ha! Snacka om dagen i-lands problem...
Men något man kan irritera sig på som fan...

Visst d går å komma in överallt.. Men då måste jag nog gå ner ett par kilon, skaffa sillisar å hyperblondera håret! 


Hmmm... Nu blev jag arg igen bara av att tänka på d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0