Hjärtattack

Dagen började som vanligt.. Promenad, ducsch å frukost! Tog d hur lungt som helst!
Yvonne skulle ringa vid kl 10, ang. en tid en dag jag skulle jobba nästa vecka.. Men ingen ringde, vid 10.50 så ringde hon på mobilen.. å undrade vart jag va! Å glad som vanligt svarade jag hemma! Hon brukar alltid skämta mä mig om att jag skulle öppna på morgonen vilket hon gjorde denn här orgonen oxå! Å jag skämtade mä som vanligt.. Men d va nåt som inte riktigt stämde å till slut förstod jag ju att d va jag som skulle öppna... Hon hade skickat sms i söndags å jag hade svarat att d va ju klart jag kunde jobba... Problemet va ju bara att jag inte hade läst ordentligt utan bara antagit att jag bara skulle jobba över lunchen! Så rusade till jobbet å öppnade! D ä så jävla pinsamt.. 1 timma försent..  Usch! Då va min dag förstörd! Har en stor klump i magen!!

Åhhh! Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0