Deppig

Just nu känns d som om inget fungerar som jag vill!!

Som vanligt ä det d här mä pengar, har alldeles för lite av dem! Känns som om jag jobbar gabnska mycke ändå! Men d verkar inte ge nått resultat! Inte lätt att klara sig på 5000 i månaden då betalar jag iofs inte hyra men mat! Å d ä tillräckligt! Måste verklige ta tag i d här mä a-kassa å alfa-kassan skiten... Å arbetsförmedlingen som jag hatar!

En annan sak som jag misslyckas mä ä å gå ner i vikt.. Har i 2 månaders tid vart ute å promenerat 1 timma ca 5 dagar i veckan... å känner mig fetare än vanligt! När man väl tar sig i kragen å gör nåt bra så skiter d sig!

Tur att man iaf har Örjan å alla underbara kompisar! Utan er skulle mitt liv va piss!

Eller känns så idag iaf!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobi

1. Du behöver inte gå ner i vikt
2. Om du ändå vill anorexia-deffa så gå innan frukost

2007-05-02 @ 23:43:42
URL: http://tobi.blogg.se
Postat av: Elin

1. Jo d behös..
2. Går innan frukost

Klart man inte vill bli så smal.. men ett par kilo skulle inte skada!

Men tack..

2007-05-03 @ 20:41:20
URL: http://kalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0