Ingenting


D händer ingenting!

Min blogg börjar bli en stressfaktor! Skulle vilja skriva en massa intressanta saker å lägga ut en massa roliga blider... Bilder går ju inte pga Örjans pissiga dator! Men å skriva nåt borde väl ändå inte va så svårt! Problemet ä bara att mina dagar ser i princip likadana ut! Ä iofs nöjd mä d, men d skulle va kul mä nått annat än sommaren å se fram emot! Inte så intressant mä andra ord å få höra vad jag gör om dagarna!

Å att skriva om nåt jag tänker eller funderar på ä rätt svårt eftersom d ända jag går å tänker på ä att jag inte tjänar tillräckligt pengar å vad jag skulle göra för mina pengar om jag hade mycket! Undrar vart fan alla pengar tar vägen... känns som d ända jag gör ä å jobba å att då har jag inte tid å göra av mä några pengar! Men har ändå inte råd mä å tex ta en hel dag på stan mä shopping som d känns som om d va evigheter sen jag gjorde!

Å nu tänker ni att jag ä dum i huvet för att jag vill ha pengar för att kunna köpa kläder å skor! Ja då får jag väl helt enkelt va d! Drömde  t o m om d i natt! D kan iofs jag erkänna att d ä lite vrickat!

Längtar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0