Dålig


Gud va dålig jag har vart å uppdatera här.. Men tänkte göra d nu!

Jahopp... Har börjat mitt nya jobba nu! Jättekul.. Ä iofs van vid å jobba i butik så så ovant ä d ju inte!
Ska bara lära mig sortimentet så ä d lugnt! Fan va mycke fina skor d finns då! Har blivit helt kär i ett par silvriga mä öppen tå å rem bak... Skulle nog aldrig våga ha ett par sånna.. sticker ut som fan! Men fiiina ä dom!

Linda fyller 21 idag.. ska till Buffy ikväll å laga mat lr va d nu va vi skulle göra! Blir nog trevligt! 

Så i helgen ska Chris ha 50 års fest! Mä 50-tals tema! Vad fan ska man ha på sig då! Ska inviga mina pumps iaf! Får se hur ont man får av dom! Ha ha! Snygg kommer jag va iaf!

Aja..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0