Sommar å sol...


Jepp.. känns som sommaren ä pågång nu! Synd bara att man måste jobba! Men ä som tur va ledig imorn.. Då ska jag å Örjan å når av hans vänner åka ner till hans sommarstuga å sola kanske bada å fiska.. Ska bli skit skönt! Å skönt att för en gångs skull va ledig när han ä ledig!

Står just nu å svettas på jobbet... Har både ac:n på å en fläkt.. Men ac:n låter som fan så funderar på å stänga av den, får så ont i huvudet... 

Å imorse skulle jag köpa en ny tändare för jag hade glömt alla mina 13 tändare hemma... Köpte en nere på tobaksbutiken bredvid Young.. Å efter ett tag märkte jag att den va använd... klisterlappen med streckkoden  va helt bortnött å den va bara halvfull mä gas! Funderade seriöst på å gå tillbaka å kräva en ny.. men orka! Va ä d å bråka om en tändare för 10 kr!?  Men blev ändå irriterad.. Handla inga tändare där gott folk! Ha ha! Vilka problem man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0