Nationaldagen


Woho... Härligt å va ledig...

Jag å Örjan å Sara drog ner till Örjans båt i Rimforsa å drog ut på sjön! Hoppade av på en ö å låg där hela dagan... lr jag å Sara iaf...Örjan fiskade.. Benny å Malin kom ner oxå, men dom va oxå mest ute å fiska! Å Lollo umgicks mest mä oss brudar å va hur  avis som helst över att Sara å jag satt å drack öl.. Villket inte han kunde eftersom han körde. He he he!

Första doppet blev d oxå.. Iaf för min del, vissa vågade inte!!

Så för å summera dagen.... Underbar!!




lobe

Lollo å Benny njuter av grillad korv...

elin2

Brännde mig lite så satte mig i skuggan ett tag!

örlo

Örjan känner på vattnet..

bad

Njuter av värmen mä varsin kall...

sar1

Sara...

Kommentarer
Postat av: sebban

muuuuuuuuuuuuuuuuuuums

2007-06-07 @ 21:57:11
Postat av: buffy

fan vad skönt det ser ut... sommrigt..

2007-06-08 @ 12:10:12
Postat av: PLATENSBAR

FAN VILKEN FIN KROPP DU HAR =p
MER BILDER TACK!!

2007-06-08 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0