Helgen = jobb


Jaha då va ännu en helg över...  Lite halv kass helg eftersom jag har jobbat både lördag å söndag å missat av härlig sol... Ä jätte deppig pga det...=( I lördags slutade jag iofs 2.. då sprang jag ner till ån å la mig där. Försökte få nån sol på mig, men d kom en massa moln å i solen va d nästan outhärdligt.. Plus att jag glömde min expressen som jag köpte på hemköp så jag hade i princip inget å göra. Somnade till ett tag å när jag vaknade så va d ett stoooort svart moln över mig så bestämde mig för å dra... Hem för å förbereda mig inför kvällen!

Örjan kom hem mä en kebabtallrik som jag snodde d mesta av, sen satt vi på balkongen å drack öl!  Susse å Sara kom förbi å vi gick ner till ån å träffa Clara å satt där ett tag å drack å snacka skit! Men pga av alla mygg å brist på toalett så drog vi oss hemåt igen å satt på balkongen en stund innan gick uppp på stan...

Jätte rolig kväll!

Värre på söndagen dock. Men klarade mig igenom den! Efter jobbet åkte jag å Örjan å Svensson till landet å badade å grillade.. Perfekt avslutning på helgen!

Kommer nog lite bilder från i lördags oxå...!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0