Stadig vecka


Ja då va d fredag IGEN imorn.. veckorna bara flyger förbi! Å jobbar gör man ju fortfarande, längtar så efter mina lediga veckor 32-33! Får hoppas att sommaren verkligen kommer då! Skulle verkligen vilja åka bort då, typ Danmark vore ju inte fel.. en "utlandssemester".

I veckan har d inte hänt speciellt mycke, jobbat mest. Örjan åkte till öland så Linda har sovit hos mig i två dar. Vi har väl mest inte gjort nåt, druckit lite öl... Så har hon klippt mig, inget märkvärdigt. Som innan fast kortare, har kommit in i en sån period när jag verkligen HATAR mitt hår. Aja går nog över!

Imorn så blir d fest. Susse å Sara är ju hemma igen! Det ska nog bli riktigt kul hoppas jag!


Nä här blir ju inga barn gjorda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0