Jag idag..


Imorse när jag vaknade undrade jag varför Örjan va uppe redan kl 5.45.. Visade sig att han för en gångs skull gått upp när klockan ringde. Men lilla Örjan trodde att klockan va 6.45 å hade en kvart på sig innan han skulle till jobbet, kul tycker jag.. Hi hi!

Hmm, jobba idag oxå. Trevligt å tjäna pengar d ä ju ändå pissväder så.. Ska ju va ledig v.32 å v.33 hoppas på kanonväder då! Men fram tills dess blir d hårt är ledig en dag på två veckor, en lite söndag=(  Fyy..  Jag har nog världens mesigaste solbränna den här sommaren. Det har varit en dag som varit fin när jag vart ledig å d va nationaldagen. Illa när man går til ett solarium i juli, men vad gör man? Fåfäng...?


jagh
Blekfis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0