Grabbig helg


He he! Oj vilken helg! Jag å nåra grabbar åkte ner till Örjans land i hopp om att d skulle bi soligt å varmt, men icke! Hade iofs med mig tillräckligt med öl så att man slapp tänka på att d va kallt å blött hela tiden. D vi gjorde mest va vl i princip å dricka öl, emellanåt så kanske vi fiskade lite, fick faktiskt två abborar..=) Badade gjorde man oxå! D va kallt!

Sen så har jag svin ont i näsan, måste ha ramlat å slagit i den! Kan ha hänt när Örjan å jag gled omkring bakom dasset bland brännässlorna.. He he! Aj aj!

Fan vilken rolig helg! Synd bara att d inte va soligt! Hade vart underbart!




bil

tak

sven

skog2

skog

örjan

fisk

bad

image139

image138

image137

öl

grabs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0