Farligt dålig


Ja jag ä ju farligt dålig på å skriva i veckorna!  Skriver ju mest om vad som har hänt i helgen, tåkigt liv man har.. Fast kanske inte på helgerna!

Men om jag ska va ärlig så såg den här helgen ut ungefär som alla andra, men kul hade jag!

På fredagen blev d ju utgång som vanligt. Helt ok kväll, det blev en tidig hemfärd men d gjorde absolut ingenting. Eftersom jag skulle jobba på lördagen. Villket jag oxå gjorde. Gick på stan en sväng mä Linda å Susse, gjorde av mä aldeles för mycke pengar! Men tyckte att jag va värd lite shopping! Men nu blir d å försöka hålla i pengarna tills jag å Örjan åker till Danmark!

På kvällen blev d grillning hemma hos Linda. Jag, Örjan, Svensson, Susse å Sara.. Linda va ju oxå mä förstås! Åt en mass god mat, å drack en massa gott!!

Tog bussen in till stan. Hade världsens bästa busschaufför. Jag fick i uppgift att betala för mig, Sara, Örjan å Svensson, dom två sistnämda ä ju över 26 år och borde betala för vuxen.

Jag: -Fyra ungdom till Linköping!
Chaffisen(med utländsk brytning): -Ok, vem är mamma vem är pappa å vem är barn?
Jag: -Ehh!
Chaffisen: -Familjebiljett blir billigare!
Jag: -Ok jag ä mamma å hon ä pappa! D här ä våra två barn (peka på karlarna)
Chaffisen: - Då blir d 67 kr!

Billigt värre! Han stannade bussen i bankekind för kiss å rök paus oxå. Stannade, annars brukar man bli avsläppt å upphämtad. Men han stannade! =)

Blev platens som vanligt! Hade d himla trevligt, förutom en incident på toaletten mä två väldigt omogna brudar! Blää!

Bilder kommer inom kort!!




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jobbigt och inte vara del utav det=( JAG SAKNAR ER SÅ DET GÖR ONT!!!!!

2007-08-14 @ 21:36:45
Postat av: Anonym

puss karin

2007-08-14 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0