Fan vad jag är deppig!


Usch jag mår dåligt!

För d första så känner jag mig så jävla fet å ful! Har inget å ha på mig..

För d andra så har jag inga pengar! Jag å Örjan bokade våra 3 dagars resa till Köpenhamn igår. Vilket jag egentligen inte har råd med. Å då menar jag verkligen inte har råd..  Den lilla slant jag har kvar räcker för det första inte ens till den 14:de då vi åker!! Vilket är om två veckor! Sen måste man ju ha pengar där, å efter den 16:de då vi kommer hem! Då ä d ju hela 10 dagar till nästa lön! =( FY FAN!

Vet ju att jag kan ta från mina fondpengar, men kommer få sån himla ångest om jag gör det! Känns inte som om d ä mina pengar ändå, eftersom d ä mamma å pappa som har fixat mä allt d där när jag föddes.

Annars kan man ju fråga päronen om ett bidrag eller lån, men hatar å va skyldig någon pengar eftersom d ä så svårt å betala tillbaka när man inte har några pengar att betala tillbaka med! ÅHHHH!!

Fan, fan fan!!!

Skrapade två trisslotter igår oxå... Gick ju piss! Jag tycker att nångång i mitt liv borde ändå turen komma till mig! Iofs så har jag väldigt långt kvar att leva så får väl vänta.... För jag hoppas verkligen inte att min stor vinst va den där jätte jätte stora nallen som jag vann på ett lotteri i Åtvid när jag va 5 år! =(

Jag är inte bitter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0