Äntligen fredag


Äntligen fredag... Veckan har gått sjukt fort. Det har inte hänt nåt speciellt i veckan men tänkte berätta om den ändå!

I söndags skulle vi tydligen gå på nya Harry Potter-filmen men d fanns inga biljetter kvar, så vi bestämde oss för att hyra film ist. Fyra brudar mä olika viljor som ska hyra film... Gick inte sådär jättebra, stod där inne i en halvtimma sen började vi tröttna å alla gick med på å se vad som helst fast ändå inte. Så då skulle vi gå å ta en öl ist men 55:an va inte öppet så till sist så köpte vi två 6-pack, gick hem till mig å satte oss på balkongen å snacka skit! Blev en trevlig söndag ändå.. Hi hi!

 I måndags blev d öl igen, jag å Örjan gick till Magnolia å träffade brudarna å Tobbe! Blev några öl å när Örjan å jag kom så hade Buffy, Petting å Tobbe suttit där sen kl 16 så Petting va full... Ha ha!

I tisdags så grillade vi hemma hos Buffy i Grebo... å drack öl.. Kollade på hennes film från studenten å hennes student fest! Tur att man inte syntes så mycke på filmen, eftersom alla hennes släktingar visste vem jag va efter det så jag måste ha gjort nått slags intryck iaf.. ha ha! 

Resten av veckan har jag bara vart hemma mä Örjan, har vart skönt.

Å fredag idag då! Fan ska jobba imorn, men ä så sugen på å gå ut... ÅHH! Hmm, tål å tänkas på iaf.


Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0