Städa

Ja.. idag har jag vart hemma i grebo å rensat ur all amina garderober.. Erik ska ju få mitt rum! Fy fan va mycke skit.. En massa skolböcker, teckningar, tidningar, planscher å gosedjur! Hittade mina gamla barie dockor oxå! Fan va nostalgisk man blir! Fick så ont i kroppen av å krypa i dom där jävla garderoberna! Ajj! 

Ä jätte förkyld oxå! D som ä illa ä att jag inte kan snyta mig så mycke.. har för tillfället väldigt lite toapapper kvar.. så måste ransonera! Ha ha!!

Oslo på fredag!! Woohoo!

Bara 10 dagar kvar till Örjan kommer hem oxå! Längtar!!!!

Puss 

Kommentarer
Postat av: Buffy

Mycket bättre med texten..
älskar dig!

2007-02-19 @ 20:42:00
Postat av: Elin

Fått internet nu Buffy?

2007-02-19 @ 23:38:38
URL: http://kalee.blogg.se
Postat av: Buffy

nop.. va hemma i grebo igår..

2007-02-20 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0