Saknar!


Hej där ute i snöstormen!

Jaha då va d bara 22 dagar tills Örjan kommer hem! Aldeles för länge! Det ä sååå ensamt när man ska gå å lägga sig på kvällarna! Tycker inte om å sova ensam överhuvudtaget iofs..

Aja! Igår så lagade jag, Linda å Clara mat! Så kollad vi på Outsiders!
Min fråga ä den att varför ä d nästan alltid "fula" människor som ä mä i sådana program? Ä dom de ända som tycker om "sånna grejer" lr ä det bara dom fula som vill va mä i tv?

Iofs så vore ju inte helt fel å ha en slav som städade å diskade hemma! Nån å piska! ;)
" Ja my lady" Ha ha ha!!

Ikväll tänkte jag kanske gå till Buffy å hämta mina grejer.. flyttar ju ut! *snyft*
Om d inte ä värsta snöstormen vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0