Oslo

På fredag så åker jag Sara å Sara till Oslo! Vi ska hälsa på Karin! Ska bli så jävla kul!

Men kom på idag.. smart, att jag inte kan använda mitt bankomatkort där! Eftersom jag inte har Visa lr nåt liknande! Å att fixa ett sånt kort tar nog ett tag... Så då återstår ju att gå å växla pengar! Då ä ju frågan hur mycke..? Vi ska bara vara där till söndag! En helg i Sverige bli ju inte så dyr.. Men nu ska man ju äta, kanske shoppa å defenetivt festa!! Å d ä ju lite dyrare i Norge.. Har försökt å räkna lite på d men har fan ingen aning om hur mycke jag ska ta mä mig! Om d krisar kan jag ju låna av Sara lr Sara.. Men d skulle va skönt å slippa... Aja d ordnar sig!

Känns som jag har tusen saker å göra innan vi ska åka.. Men hallå.. Vi ska bara till Oslo!
Köpa cigg å alkohol måste jag absolut göra.. Tänker inte betala en massa extra för å göra d där! Puh vad dyrt d ä mä sånt! Sen vad fan ska man ha mä sig i klädväg!? Hatar å komma på att när man väl ä där att man vill ha nått som ä hemma i Sverige.. Å för inte tala om skor! Mä min sko-mani blir d inte lätt! Aja d ordnar sig!!

Villka problem man har... ha ha!!

Påtal om skor! Har sökt extra-jobb på Nilson´s... Hoppas, hoppas, hoppas!! Älskar skoooor!!
Vill väl mest ha d för å tjäna pengar.. Då kan man ju iofs köpa skor! Ha ha ha!!

Idag ä d bara 7 dagar kvar tills Örjan kommer hem! Jippi! Helgen kommer ju gå kanon fort! Eftersom jag har bestämt att d kommer bli skit kul!! Å när jag kommer hem från utlandet.. Hi hi! Så ä d ju bara 3 dagar kvar! Å vad jag saknar honom.. Men d har gått himla fort iaf!... Men d ska bli så skönt å ha nån å hålla om när man går å lägger sig på kvällarna! Nog d som vart värst!!

Ojj va mycke jag skrev.. Skönt! Har lättat mitt hjärta lite... lr ja huvud!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0