Nervös!

Ohh... ska snart gå å lämna in en jobbansökan i en butik!
Såååå nervös.. Usch hatar sånt! Vill egentligen bara skicka mä posten men dom får förhoppningsvis ett bättre intryck av mig om jag går dit! Fyy asså... Å så försöker jag hitta nån bra bild på mig som man kan skicka mä.. eftrsom utseendet ä väl ganska viktigt i en sån butik! Men d går inget bra det heller!

Aja.. Jahopp igår va jag på första fotbollsträningen.. Fyy vad jobbigt! Orkade ingenting!!
Tänkte ju bli smal tills Örjan kommer hem! Ja lr smal lär man ju aldrig bli men mindre stor... ha ha!
Så tänkte börja springa runt stångån nåra dagar i veckan! Får se hur d går!


Fick sms av Örjan nyss..! Dom hade kommit fram till Bangkok nu! Tagit ett dopp i poolen tydligen! Avis!

Hoppas 4 veckor går fort! För saknar honom redan! Har glömt bort hur ensamt d kan va!


Puss puss (hungrig)


Kommentarer
Postat av: Tobi

Har glömt att säga att jag gillar ditt raka hår...

2007-02-05 @ 16:58:05
Postat av: Elin

Tackar..

2007-02-05 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0