Mando Diao

Japp ikväll smäller d! Mando Diao kommer till Platens... Ä inte nåt sådär jätte stort fan! Men alltid trevligt å se nån spela live.. Plus att d skulle vart i slutet på november egentligen men sen blev d inställt å d ä ju
trevligt att det äntligen blir av!! =) Jag å Buffy ska sitta å dricka lite vin, ta d lungt som vanligt!

Men d får ju inte bli lika sent som igår.. gjorde iofs inget men..  Buffy färgade nämligen mitt hår igår.. Kom till Platens ganska sent typ halv 1...  Men d va trevligt igår måste jag säga.. Så jävla kul mä fulla människor när man inte ä fuil själv! Fy fan vad man skrattade asså..

Som tex när två bastanta å stor bystade tjejer stod å dansade mä en kille som nådde dem till bröst höjd!
 Å killars misslyckade raggnings försök.. "Jag jobbar på Willys i Ekholmen"  OK.. Kul för honom! Ä man ingen skönhet så bör man inte berätta d på topp av allt!

Vad skönt slutar om en halvtimma! Då ska jag gå å sola mä Örjan! Sen bär d av till Buffy för en trevlig förfest! Bara hon å jag.. Ha ha!


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0