Du måste finnas..

Fan vad jag älskar Du måste finnas mä Helena Sjöholm... Så jävla underbar låt! Ä ju från musikalen Kristina från Duvemåla! Skulle verkligen vilja se den.. Tänk å höra den låten live...

Så sorglig... Att tvivla på nått man tror på! I d här fallet Gud..


Vem skulle hjälpa mig uthärda livet här ute
Vem skulle ge mig den kraften som jag måste få
Vem skulle trösta mig, jag är så liten på jorden
Om Du inte fanns till, ja vad gjorde jag då

Nej, Du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig
Utan Dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, Du måste, hur kan du då överge mig
Jag vore ingenstans
Jag vore ingenting om Du inte fanns


Aja.. Vart nog seriös för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0