Back in Sweden




Då va man tillbaka i Sverige då! Efter en helg i Oslo! Har haft skit kul.. men ä as sliten! Blev mest festande.. Kan va därför!

Å vad säger man om Oslo då? Ja.. d va stort.. å fullt mä norrmän! Annars ingen större skillnad! Ha ha! Dyrt va d oxå iaf mat.. å krogen va dyrt oxå! Fyyy... Dom har två röda gubbar vid övergångställena, har inte kommat på varför!? Nån som vet?! Ä d för att dom ä så tröga så dom inte fattar att dom ska stanna vi första röda gubben? Ha ha.. Nae taskig.. Frågade nåra norrmän om d men dom visste inte heller... illa!

En norrman gratulerade mig till min feta päls.. ha ha! "Fet päls du har! Gratulerer!"  Ha ha!

Utelivet va kanon oxå, på fredagen va vi på ett ställe som hette Tiger, Tiger! Dansade typ hela kvällen!! As svettigt kan jag lova, puhh! På lördagen va vi på Kamekaze.. tror d stavades så.. tre våningar skit kul ställe mä massor folk! Träfa några norrbagar.. som prata nån konstig dialekt, assvårt å förstå! Ganska många roliga missförstånd kan jag lova!

Aja.. Jätte kul iaf!

Å nu ä d bara 2 dagar kvar till Örjan kommer oxå! Åh ä så jävla glad!! Längtar så jävla mycke!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha Buffy ser helt jävla galen ut i hennes peruk, lätt bästa kortet från hela resan =D

2007-02-27 @ 13:30:45
Postat av: Buffy

haha! lr hur? klart snyggast.. ser helt psyko ut..

2007-02-27 @ 14:31:02
Postat av: Elin

Tvekade på å lägga ut d först.. men va fan! Buffy ä ju inte blyg!! He he

2007-02-27 @ 18:39:18
URL: http://kalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0