Mustach och friidrott

Just  nu ligger jag hemma å kollar på friidrott vanligtvis så bruka jag tycka att d ä jättetråkigt men nu ä jag helt insatt..  Ä ledig från jobbet idag eftersom jag ä sjuk, först tänkte jag jobba för egentligen har jag inte råd å va borta från jobbet. Men valde ändå å va d, skönt å ha en dag å vila upp sig.

I lördags köpte jag biljett till Mustach hade ju inte riktigt planerat å bli sjuk så igår kväll så va Laila å jag å kollade på dom på Platens iaf. Va ju inte hundra i kroppen men skulle inte låta 200 spänn gå till spillo. Mustach va iaf skitbra å vi lurade i några grabbar att vi va sjuksköterskor.. ha ha!

Aja nu ska jag fortsätta se herrarnas höjdhoppsfinal! Nae Linus rev å ä ute..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0