Underbar helg

Oj oj oj! Vilken härlig helg! Sommarvärme å allt! Har nog utnyttjat värmen så mycke jag kunnat i helgen! I lördags gick Sara å jag å glassa på stan! Sen blev d varsin öl på balkongen... Mmmm!!

Kolla på hockeyn såklart! Tycker så synd om LHC va ju värda att vinnna..=(

Drack ännu mer öl! Sara jag å Buffy följde mä Örjan till Royals å drack mer öl! Sen bangade Sara å Buffy när vi skulle till Blue heaven.. D va jätte myckefolk å typ hela LHC va där! Stooora grabbar kan man säga!


Å hela söndagen tillbringade jag i trägårdsföreningen! Härligt!

Men nu ä helgen slut å en ny vecka har börjat!
Har fått ett till jobb föresten, ett städjobb.. jättebra betalt!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0