Måndag!

Ja då har ännu en vecka gått och det är måndag igen. Jag är ledig idag efter att ha jobbat hela helgen... Jag måste verkligen ta mig till körskolan och skriva in  mig, Örjan har tjatat sen i somras så det är kanske dags nu. Jag måste verkligen ta tag i det här nu, vem vet jag kanske har körkort efter sommaren.. Man kan ju hoppas iallafall! =)

Annars har jag inte allt för mycket planerat idag, eller ja städa ni vet.. Standard när jag är ledig. men hade oxå tänkt att sitta nån timma på balkongen och njuta av solen och kanske få en smula färg..  Jag känner mig fruktansvärt blek nu eftersom jag helt har skippat solarier denna vinter. Men snart bär det av till Spanien den 25 maj för att vara mer exakt. Det är ju inte alls långt kvar nu snacka om att tiden går fort, det ska bli så himla underbart. Sen har man ju Australien resan att se fram emot oxå. Fan vad man har det bra ibland! =)



Kommentarer
Postat av: dalhammer

hoppas att den sista tiden också går fort. Längtar nåt grymt till värmen. :)

2010-04-12 @ 17:31:14
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0